סוגי פעילויות

בסטודיו MG מתקיימים מגוון שיעורים קבוצתיים מגוונים של ספינינג, זומבה, עיצוב, HIIT, TRX יוגה פילאטיס ועוד. חלק מהשיעורים עברו שדרוג מיוחד שהתפתח עם הניסיון של מרים גרוס שהוכיח את עצמו, כך שאצלנו יש שיעורים שלא נמצאים בשום מקום אחר. השיעורים מועברים על ידי מרים בעצמה ועל ידי מדריכות מקצועיות ומנוסות – ממיטב תלמידותיה של מרים.

חווית ספינינג

ספינינג זה רכיבה על אופניים נייחות! נשמע פשוט? בואו לראות את העשן של הקלוריות שנשרפות לכם תוך כדי דיווש. הספינינג מתבצע בחדר נעים וחשוך משהו, עם מוזיקה קצבית בווליום גבוה והכי חשוב- את לא עושה את זה לבד. הדיווש ביחד עם הקבוצה ממריץ את האדרנלין, מעודד אותך לתת יותר מעצמך, לגלות מאגרי אנרגיה סמויים ולבצע פעילות גופנית מאומצת ומהנה.

מרים פיתחה שיטה מיוחדת באימון הספינינג שהונחלה גם לתלמידותיה ושמוכיח את עצמו בכל פעם מחדש, זה כבר לא אימון ספינינג, זה חווית ספינינג

שיעור ספינינג הוא אימון אירובי בעיקרו, והוא מתאים לכל הגילאים ולמתאמנים ברמות מגוונות של כושר גופני.

יוגה

יוגה היא שיטה וותיקה שמקורה במזרח הרחוק. השיטה מאופיינת בעבודה משולבת של גוף ונפש, יציבות הנשאבת מהתכנסות פנימה. השיעור בנוי מרצף תרגילים בהם עובדים על תנועתיות, יציבות וכוח. אצלנו בסטודיו מושם דגש רב בשיעורי היוגה על יוגה נשית עם תרגילים לחיזוק רצפת האגן פעילות החשובה ביותר לנשים בייחוד סביב גיל הפוריות והלידות.

מסיבת זומבה

את רוצה מוזיקה, רוצה לרקוד, רוצה לפרוק קצת אנרגיות שבוערות לך מתחת לעור, רוצה לצעוק, רוצה להשתחרר ולהיות את! בקיצור… רוצה מסיבה. הזומבה היא מסיבה אינטנסיבית של שריפת קלוריות, היא מחטבת בטן, ידיים, רגליים ומחזקת אזורים כמו חגורת הכתפיים, ובנוסף מאמצת סיבולת לב ריאה, ובונה סיבולת שריר בצורה טובה. בשיעור רוקדים לצלילי מוזיקה משובחת בהתאם להנחיית המדריכה המוסמכת ופשוט מרזים ונהנים אז בואי לזומבה של מרים, נעשה את זה יחד. חוויה משגעת של שריפת קלוריות וחיטוב הגוף.

עיצוב וחיטוב

תמיד רצית גוף מעוצב ולהרגיש עם עצמך הרבה יותר טוב? בואי לשיעור עיצוב המועבר בהנאה ובכייף ובקצב שלך. הייחודיות בשיעור של עיצוב הגוף, הוא שניתן להשיג תוצאות מדהימות ללא מאמץ ממשי וללא הזעת יתר, שיעור משלב תרגילי עיצוב וחיזוק, תרגילי בניית עצם ועבודה ממוקדת ומותאמת לנשים, והדופק נשאר רגוע ויציב. מטרתו של שיעור עיצוב, הוא לחזק ולעצב את השרירים של הגוף כולו בעזרת אביזרים: משקולות, גומיות, כדורי כוח ועוד.

אימון HIIT

הזמן, הוא המצרך היקר ביותר שיש לנו, וגם הבריאות. אימון ה- HIIT נולד כדי לשלב בין שניהם. קבוצת חוקרים פיתחו את השיטה של אימון אפקטיבי ויעיל שימשיך לשרוף שומנים שעות אחרי האימון ולהשיג מקסימום תוצאה במינימום השקעת זמן. אז איך זה עובד? אימון HIIT מתבצע בעצימות גבוהה – כלומר, "בכל הכוח", ובמקרה הזה גם בדופק עבודה גבוה. התרגילים מתבצעים במחזוריות של מאמץ פיזי ומנוחה קצרה של מספר שניות וחוזר חלילה, התרגילים מגוונים ונותנים מענה לכמה אזורים בגוף. בסבב של חצי שעה יש השפעה חיובית על חילוף החומרים עד כ- 72 שעות לאחר האימון בהוצאה קלורית גבוהה יותר ושריפת שומן בשעות שלאחריו. אצל מרים תחסכו זמן, תשרפו קלוריות.

TRX

התפיסה הספורטיבית היום דוגלת בשימוש של מינימום ציוד, מקסימום כושר. נשים רוצות להתאמן בזמן הקצר ביותר בציוד בטיחותי ואיכותי ולקבל את האפקטיביות הכי גבוהה מהאימון. מכשיר ה TRX – הוא למעשה רצועת כושר, המתפצלת לשתי רצועות נפרדות. את הרצועה תולים בעמדת גובה והאימון בעזרתה מאפשר מגוון רחב של אלפי תרגילים וקומבינציות בכל מישורי האימון ובדרגות קושי שונות לפי בחירת המאמן ולפי מטרת האימון. באימון TRX יש יתרונות בולטים שכבשו את לב המתאמנים, בראשם מינימום ציוד, מקסימום אימון.

פילאטיס

חיבור בין גוף ונפש מטרת הפילאטיס היא אימון הגוף כך שיוכל לבצע את המטלות היומיומיות במינימום מאמץ, ללא שחיקה מיותרת, וללא פגיעות גופניות, על ידי סדרה של תרגילים המפעילים את השרירים ומתרגלים את הגוף לגייס את השרירים הנכונים לכל תנועה. באימון פילאטיס יש שילוב של תנועה עם מודעות וחשיבה על התנועה והנשימה. האימון משפר את כוח וסיבולת השריר וכמו כן קיימים גם תרגילים לשיפור גמישות המפרקים והשרירים ומסייע ליציבה נכונה ובריאה יותר. הפילאטיס הוא השיקום המוצלח ביותר לבעיות גב ולשרירי האגן. הפילאטיס משלבת בין תרגילי הכושר כפי שנהוגים במערב ביחד עם תרגילי הנשימה והחשיבה כפי שנהוגים בתורות מזרחיות כגון: יוגה ואומנויות לחימה. המוטו שמרים מעבירה בשיעור הוא: "בפילאטיס אנחנו לא שואפים לשלימות, אנחנו שואפים לחיבור."

אירובי

מתוך רצון לגוון, לשנות ולפתח את תחום האירובי, יוסד האירובי דאנס. אירובי דאנס מהווה שילוב של התעמלות פיזית גופנית לצד תנועה ואלמנטים מעולם המחול והריקוד. שני אלו מהווים ספורט ומאמץ פיזי לכל דבר ושילוב של שניהם יוצר פעילות גופנית מהנה, אומנותית ומגוונת שיוצרת גמישות מחד, פיתוח שרירים וכושר מאידך. תחום האירובי דאנס מיועד לאנשים אנרגטיים שמוכנים ומעוניינים במאמץ פיזי קשה ומפרך ונהנים ממנו. הקורס מיועד לאנשים שמעוניינים לשרוף שומנים ולהרזות וכן אלו המעוניינים בפיתוח סיבולת לב-ריאה גבוהה וכן פיתוח שרירים וכושר גופני ברמה גבוהה. אירובי דאנס מיועד לאלו המעוניינים בחיטוב הגוף והבלטת שרירי הגוף וכל זאת באמצעות פעילות אירובית מהנה לצלילי מוזיקה מקפיצה וקצבית. אירובי דאנס מיועד לכל שכבות הגילאים וקיימים קורסים ושיעורים המותאמים במיוחד לקבוצות נוער, לקבוצות מבוגרים וכו´. מדוע כדאי ללמוד אירובי דאנס? ניתן ללמוד אירובי דאנס בשני מישורים – האחד הוא כאחד התלמידים והשני הוא כמדריך אירובי דאנס. מדובר בשתי הסמכות שונות לחלוטין שהמטרה היא שונה אך היתרונות דומים – מדובר בתחום מהנה, ספורטיבי שמסייע להוריד במשקל ולחטב את הגוף, בעבודה או בקורס מהנה שמהווה גם מוקד חברתי וכן מקום שבו ניתן ליצור קשרים ומעגל חברים חדש.

מתיחות

שיעור מתיחות הוא שיעור חובה לכל מי שבאה לסטודיו באופן קבוע. בשיעורים כמו זומבה, ספינינג או שיעורי חיזוק אנחנו דורשות מהשרירים בגופנו עבודה רבה ומאומצת שאחד מביטוייה הינם התכווצויות של השריר. בשיעור מתיחות מאזנים את העומס על השרירים שנגרם כתוצאה מפעילות מאומצת אחרת ועל כך שומרים ומשפרים את גמישות השריר.

התעמלות בונה עצם

בשיעורי אוסטאופיט אנחנו משלבים בין תרגול העוסק בהעלאת הכושר הכללי לבין תרגילים המיוחדים לחיזוק העצמות. השיעור מיועד לנשים שרוצות למנוע בריחת סידן, או נשים עם בריחת סידן פעילה (אוסטאופורוזיס) שעליהן לשמר ולשפר את מצב צפיפות העצם בגופן. השיעור מתנהל בשילוב תרגילים וישיבה על כסאות.